+38(050)499-58-88
+38(068)760-07-55

Хвороби офісних працівників

Офісні працівники через сидячий спосіб життя стикаються з серйозними захворюваннями, які в перспективі не даватимуть їм якісно виконувати свою роботу. Найпоширеніші з них – це:

– вугровий висип і дерматит.

Ті, хто «дружать» з гаджетами, забувають про те, що їх телефон, комп’ютерна миша і клавіатура є розсадниками мікробів і бактерій. Ні для кого не секрет, що хвороботворні мікроорганізми в свою чергу викликають різні неприємності, найшкідливіше з яких – вугри на обличчі;

– Захворювання хребта.

85% офісних працівників у віці 18-25 років  скаржаться на болі в спині і шиї. За цей же час ними було відправлено понад 8 трильйонів текстових повідомлень. Чи відчуваєте зв’язок? За останні три роки кількість пацієнтів з проблемами  хребта збільшилася на 15% і продовжує зростати.

– Погіршення зору і слуху.

Коли ми вимикаємо комп’ютер, то бачимо все навкруги трохи розмитим. Це пов’язано з великим навантаженням на зоровий нерв. Також може виникнути синдром «сухого ока» через тривалу роботу за комп’ютером і кондиційованого повітря офісних приміщень. Працівники колл-центрів ризикують своїм слухом, використовуючи в своїй роботі навушники. Варто запам’ятати, що звук понад 90 ДБ може призводити до ураження клітин, які знаходяться у внутрішньому вусі.

– Головні болі і безсоння.

Причинами головного болю можуть бути: стреси, тривала робота за комп’ютером, непровітрювані приміщення, ненормований робочий день.

Робота в офісі змушує людину бути занадто пильною весь день, в результаті чого виникає напруга і з’являються проблеми зі сном.

Втрачається концентрація уваги, навички орієнтації в просторі. Пропадає відчуття часу. Знижується здатність до навчання.

– Ожиріння і варикозне розширення вен.

Причинами є неправильне харчування, малорухливий спосіб життя, а також неправильне положення ніг («нога на ногу») і куріння.